Wifelife in Cairo

Sharm el-Sheikh - egy szuper hétvége

A great weekend in Sharm el-Sheikh /Baron Palms Resort/

2018. szeptember 04. - CairoWife

40028945_1102456619879273_7945350349802438656_n_1.jpgÜdv újra itt!

Igyekszem visszatérni minél több és érdekesebb irománnyal, kezdem is egy kellemes élménnyel, egy kis hétvégi utónyaralós beszámolóval :) A nyarunk szörnyen gyorsan eltelt, sokat utaztunk, szervezkedtünk, tervezgettünk, végre megejtettük a nászutat is, ami csodálatosan tökéletesen fantasztikus volt, igazán megérte rá várni! Egyik utazásunk sem volt hosszú, mert nem szerettük volna itt hagyni #PrincessKira-t hosszú időre egyedül. Természetesen azért nem volt teljesen egyedül, nagyon lelkes új barátja akadt, aki sokat játszott vele, etette-itatta.

Mikor visszatértünk Kairóba, és rádöbbentünk, hogy itt még nagyon sokáig 40 fok lesz és a szabadságunkból még maradt időnk, elhatároztuk, hogy keresünk még egy kis nyaralást pár napra a közelben. Arra is rájöttünk, hogy azért elég jól megy nekünk a strandolás pár napig, eddig még nem nagyon voltunk vízparti nyaraláson, gondoltuk napozni egész nap nem annyira élménydús program. Nos, tévedtünk :D Az év hátralevő része ismét tele lesz programokkal, Kairó mondjuk ki, nem a legtisztább és legkellemesebb város nyáron, így arra jutottunk, hogy megajándékozzuk magunkat még egy kis tengerparttal, elröppentünk Sharm el-Shekihbe.

Már jártunk itt májusban, akkor is egy hosszú hétvége alkalmával, imádtuk! Mivel ez most egy utolsó pillanatos döntés volt, nem igazán válogathattunk a szállások között, gondoltuk biztosra megyünk és lefoglaljuk a májusi helyet, de nem érte volna meg, nem maradtak nekünk való szobák, így a szállodalánc egy másik, közelben lévő és csak felnőtteknek szóló szállodájára esett a választásunk.

Röviden a Baron Palms Resortról és az útról:

Ezúttal a Nile Air nevű egyiptomi légitársaságot választottuk az utazáshoz, nemrég hallottunk róla, gondoltuk kipróbáljuk. Nem mellesleg olcsóbb is volt, a kis snack is finom volt, és 45 perc alatt oda is értünk. Bár a terminál, ahonnan a gépek indulnak, sokkal zsúfoltabb és hangosabb volt, és a tájékoztatást és a táblákat sem vitték túlzásba, de azért nem nagyon lehet eltévedni, szörnyen segítőkészek és senki nem szeretné, hogy az utas lemaradjon a járatról. Csak kérdezni kell és mindenhova eljut az ember táblák nélkül is :)

A resort küldött értünk egy minibuszt, 15 perc alatt a reptérről meg is érkeztünk a szállodába. Szép, tiszta, rendezett volt, minden megvolt, amire szükségünk volt. A szoba teljesen egyszerű volt, az ablak az udvar egy részére nézett, ahol csak bokrok voltak (na de megpillantottunk egy tevét egyik reggel a távolban falatozni:D ), de most nem is vágytunk semmi másra. Talán még jobb is volt így, az udvarra, mint a medencékre, mert az sokkal hangosabb volt, és az összes vendég rálátott a teraszokra.

Az udvaron két szép nagy medence is van, az egyikben kis vízesés, a másikban 2 jacuzzi. A vendégek teljesen vegyesek voltak, bikiniben és burkiniben is voltak strandolók, a medencék körül rengeteg napágy, törölközőt is biztosítottak, sőt többször cserélték a nap folyamán, 6 perc sétával e lehet érni a strandot is, kellemes homokos privát tengerpart, szintén napágyakkal és napernyőkkel természetesen, a strandon, a medencéknél és az épületben is több bár volt. Persze nem csak napozni és fürdeni lehet, millió lehetőséget kínálnak még, pl búvárkodás, kirándulások, masszázs, diszkó, hastánc, snorkelezés, bár ez utóbbira tulajdonképpen szükség sincs, annyira kristálytiszta a víz, a halak szemüveg nélkül is látszanak, ahogy a lábunk mellett úszkálnak :)

Az ételek finomak és változatosak voltak, napközben snackek voltak szinte minden bárban, a reggeli változatos, az ebéd nemzetközi, a vacsora pedig tematikus volt, úgy gondolom, mindenki könnyen talált magának finom harapnivalót. A kedvenc helyen a Veranda kávézó volt, kellemes terasszal, kilátással a medencékre, olyan jó volt itt elkortyolgatni egy finom koktélt a vacsira várva, vagy éppen utána! :)

Az egyetlen rossz oldala talán az volt, ami valószínűleg sokaknak a jó oldala, az éjszakai bulik :D Nos szuper, hogy van lehetőség partizni, de minden éjjel valaki dülöngélős állapotban megpróbált bejönni hozzánk a szobába, mert azt hitte az övé :D Na de legyen ez a legnagyobb probléma :D Ezenkívül néha elfogyott a szóda (ami ugye fröccs szempontból nagyon fontos alapanyag! :D ) vagy valami más, az első napon kissé elveszettek voltunk, mert semelyik bár nyitva tartása nem a leírtak alapján alakult, de másnapra már mindent tudtunk, és összességében nagyon jól éreztük magunkat, csak ajánlani tudom a helyet!

Puszik,

A feltöltődött feleség :)

________________________________________________________________________

__________________

Dear Friends,

So our summer was pretty intense. We travelled a lot and we are ready to be back to work/blog/diet and real life again.  :)

We had the perfectly amazing honeymoon finally, after waiting 7 months for that, but I have to tell it was worth waiting for it. Couldn’t imagine better. It was a real fairytale, a once in a lifetime experience. Although we wanted to cut it short because we didn’t want to leave #PrincessKira alone for long time (But no worries, of course we had a lovely cat-sitter for this period as well :D) So when we were back we started thinking about a long weekend, afterall it’s summer, 40 degrees in the city, and still vacation. Also, we had  to realize that not only we can be at the beach for a while, but we love it! The year will be again full of running here and there, city, pollution, cars, taxis and ubers, so we decided to go to Sharm el-Sheikh for a weekend just to have a last feeling of real summer.

We have been in Sharm in May and we loved it! It was kind of last minute decision, so when I checked the accomodations, I didn’t have many option, actually we wanted to go to the same place we tried in May, but the good rooms were booked already, the rest was way too expensive for a short trip. We were thinking to check its sister hotel, they are located very closed to each other, and this one is for adults only, which is comfortable, the same beach, good quality food.

Briefly about Baron Palms Resort Sharm el-Sheikh:

This time we went with the big Egyptian airline company: Nile Air. It is cheaper, bigger, and as it was not an international flight, we didn’t have to be at the airport unreasonably early. Food was even nicer :) and the flight itself was like 45 minutes. The negative side is that its terminal was full, loud, dirtier, and with lack of information sometimes, but it’s ok, you just have to ask. Egyptians are very communicative :)

The hotel sent a transfer, a minibus to pick us up at the airport, we were at the hotel in 15 minutes. The resort is very clean, waiters are very nice. Our room didn’t really have a view, just the road (but we saw a camel one morning, it was really cute :D ), at the end I think it was a good choice, because the other side had the pool view which is very loud. We didn’t go there to party, just to relax. The room itself was nothing special, but undoubtedly clean. We only spent there the nights so it was just great for our needs.

The resort has 2 pools, one with built-in jacuzzi(s, but only one worked this time), and with 6 minutes walk we could reach the sea. The beach has great and confy sunbeds, cool seabreeze, bars close to the beach area and by the pools as well. They give towels everyday, you can even change it several time during the day. The pools are huge and the guests were mixed, burkinis and bikinis were present as well. The sea is crystal-clear, you can see the cute fishes even without special tools, the beach is sandy. The hotel offers millions of options it you are bored on the beach, like excursions to the city, other cities, diving, snorkelling, belly dance show in the evening, disco, massages, spa…

The food was also nice with thematic dinners and huge selection of international dishes during breakfast, lunch and dinner. There are also snacks and ice cream in some bars, and there was one very cute Veranda Cafe/Bar with nice view, it was just amazing to relax and chill there before and after dinner and  sipping the cocktails  :)

The bad side maybe the drunk people in the middle of the night trying to enter the room because they don’t remember their room number :D – but that’s what you can expect in an adult’s hotel, so no big deal. Sometimes they run out of soda, or something, and the chairs around the pool are almost always full. On the first we were disappointed because the opening hours of the bars actually didn’t match in reality with the schedule they give us, but we got used to it. Overall it was a good experience, we loved it and I can recommend it.

Love,

The very relaxed Wife :D

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.